+48 512864161
sekretariat@spbyslaw.edu.pl
Jesteśmy z Korczakiem: 33 lat 11 miesięcy 15 dni

„MÓJ KWIAT DLA MARYI”

Kategoria: 
Data: 
6 maja 2025

Konkurs na kwiat inspirowany postacią Matki Bożej

Zasady konkursu:

1. Zadanie: Uczestnicy tworzą jeden kwiat (dowolnej wielkości), który:

- Jest interpretacją wybranego symbolu maryjnego (np. biała lilia czystości, czerwona róża miłości, niebieski fiołek pokory),

- Może być wykonany z dowolnych materiałów: papieru, tkaniny, drewna, suszonych roślin, plastiku z recyklingu, modeliny, itp.)

- Kwiat może mieć elementy techniczne (np. otwierające się płatki, podświetlenie LED).

lub wyrażać artystyczną interpretację (np. kwiat-rzeźba, haftowany kwiat na tkaninie).

- Do kwiatka przypinamy modlitwę lub intencję skierowaną do Maryi (np. „Maryjo, ofiaruję Ci ten kwiat za moją rodzinę”).

- Do każdej pracy proszę dołączyć metryczkę czyli imię, nazwisko i wiek dziecka.

2. Kategorie:

- Dzieci (5 –10 lat) mile widziana pomoc rodzica

- Młodzież (11–15 lat)

Komisja oceni:

- Oryginalność i pomysłowość,

- Nawiązanie do teologii lub tradycji maryjnej,

- Estetykę wykonania

Nagrody:

I-III miejsce kategoria dzieci (5–10 lat)

kategoria: Młodzież (11–15 lat) I-III miejsce

• Nagroda specjalna: Najbardziej nietypowy materiał (np. kwiat z nakrętek plastikowych). Prace zostaną wystawione w kościele parafialnym w Bysławiu. Wręczenie nagród podczas ostatniego Nabożeństwa Majowego.

 

Termin dostarczenia prac do Pań Katechetek: 19 maja.

 

 

ZAPRASZAMY DO UDZIAŁU W KONKURSIE 😊

GODZINY SZKOLNE

Poniedziałek: 07:45 - 15:00
Wtorek: 07:45 - 15:00
Środa: 07:45 - 15:00
Czwartek: 07:45 - 15:00
Piątek: 07:45 - 15:00

KONTAKT

ul. Kwiatowa 9
89-510 BYSŁAW
tel/fax 052-3349909 / kom. +48 512864161
sekretariat@spbyslaw.edu.pladres e-puap: /spbyslaw/SkrytkaESP
adres e-doreczenia: AE:PL-98144-42771-JCJAS-17
envelopephone-handsetchevron-downmenu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Przejdź do treści