+48 512864161
sekretariat@spbyslaw.edu.pl
Jesteśmy z Korczakiem: 34 lat 5 miesięcy 9 dni

Skok w Radość – Klasa 2 podbija Jumping Place”

Kategoria: 
Data: 
17 listopada 2025

W sobotę uczniowie klasy 2b wyruszyli na długo wyczekiwaną wycieczkę do parku trampolin Jumping Place. Już sam przejazd pociągiem do Bydgoszczy okazał się dla dzieci sporą atrakcją – pełen rozmów, śmiechu i pozytywnej ekscytacji przed czekającymi ich aktywnościami.

Po dotarciu na miejsce rozpoczęła się dwugodzinna zabawa na terenie parku. Uczniowie mieli przed sobą szeroki wachlarz atrakcji: rozmaite trampoliny, ścieżki akrobatyczne, liczne konstrukcje do wspinania, skoki na linie, przejścia po drabince oraz strefy przeznaczone do ćwiczeń zręcznościowych. Dzieci korzystały z każdej możliwości ruchu z niekończącym się entuzjazmem, a co chwilę dało się słyszeć okrzyki radości i doping kolegów. W przerwie między aktywnościami uczniowie mogli zakupić napoje orzeźwiające, aby nabrać sił do dalszej zabawy.

Po intensywnych atrakcjach przyszedł czas na zasłużony posiłek. Wspólny obiad pozwolił dzieciom zregenerować siły, podzielić się wrażeniami oraz odpocząć po emocjonującej aktywności fizycznej. Chwilę później cała grupa udała się w drogę powrotną.

Uczniowie byli zmęczeni, ale pełni radości, zadowoleni i usatysfakcjonowani każdym elementem wycieczki. Wyjazd do Jumping Place okazał się nie tylko świetną formą aktywnego wypoczynku, lecz także doskonałą okazją do integracji i wzmacniania relacji w klasie.

Łepek, R. Szefler, M. Pianka-Szpręglewska

GODZINY SZKOLNE

Poniedziałek: 08:15 - 15:30
Wtorek: 08:15 - 15:30
Środa: 08:15 - 15:30
Czwartek: 08:15 - 15:30
Piątek: 08:15 - 15:30

KONTAKT

ul. Kwiatowa 9
89-510 BYSŁAW
tel/fax 052-3349909 / kom. +48 512864161
sekretariat@spbyslaw.edu.pladres e-puap: /spbyslaw/SkrytkaESP
adres e-doreczenia: AE:PL-98144-42771-JCJAS-17
envelopephone-handsetchevron-downmenu-circlecross-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Przejdź do treści